شیر برقی هانتر

Wiki Article

پیچ و مهره های دریچه بدون هیچ زحمتی از شیر نگهداری می کند.

کابل را طوری قرار دهید که قطره (میعان) نتواند در امتداد کابل به داخل کانکتور بلغزد.

به طور کلی به موجب بالا بودن سیستم ایمنی این نوع شیر برقی، از آن در پروژه های بسیاری استفاده می شود. زیرا این شیر به بهترین شکل ممکن می تواند نقش کنترلی خود را در جریانات مختلف ایفا نماید. برخی کاربردهای بارز شیربرقی هانتر می تواند شامل مواردی چون:

دقت کاری بسیار بالا و حمل و نقل آسان از دیگر مزیت های استفاده از این دستگاه مجهز آبیاری می باشد

در هر ساعت از شبانه روز دستگاه، آبیاری را طبق برنامه انجام می دهد و درنتیجه آسیبی به چرخه رشد گیاه وارد نمی شود.

شیر برقی یا سلونوئید ولو یک شیر الکترومکانیکی کنترل کننده است که در تأسیسات و صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع شیر برقی یک شیر الکترو مکانیکی است که معمولاً برای کنترل جریان مایع یا گاز استفاده می شود.

در واقع می توان گفت به عنوان یک سیم پیچ یا سلونوئید عمل می کند و به انواع مختلف شیربرقی گاز، آب، بخار، هیدرولیکی، پنوماتیکی و الکتریکی تقسیم می شوند.

این اطلاعات در کنار پیش بینی وضعیت هوا، تعیین کننده آن است که در چه زمانی چه میزان تایمر آبیاری رطوبت برای گیاه لازم است و این دستگاه رطوبت لازم را برای گیاه تامین می کند.

کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه آنلاین ایشاپ صنعت می باشد مشاوره واتساپ

شیر برقی در هر دو سیستم قدرت سیال پنوماتیک و هیدرولیک استفاده می شود.

الکتروموتور پمپ مواد شیمیایی اتوماسیون صنعتی گیربکس پایپینگ ابزار دقیق برق صنعتی ژنراتور موتور برق کمپرسور پنوماتیک موتور تک بیرینگ هیدرولیک سیم و کابل ادوات و ماشین آلات کشاورزی ماشین آلات ساختمانی و راهسازی ماشین آلات دام و طیور و آبزیان ماشین آلات و تجهیزات نظافتی صنعتی ماشین آلات تجهیزات شبکه روانکارها تهویه مطبوع تجهیزات معدنی گرمایش و موتورخانه سردخانه بالابر فن یا هواکش صنعتی تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب تجهیزات انتقال مواد و نیرو تجهیزات آتش نشانی تجهیزات امنیتی و نظارتی فیلتراسیون و تصفیه تجهیزات روشنایی دستگاه بسته بندی استخر، سونا و جکوزی ربات صنعتی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی آسانسور مهندسی فرآیند ابزار آلات رنگ پاش و تجهیزات پاشش رنگ فامکومدیا

سلام دوست عزیز. مقاله ‌ای تحت عنوانراهنمای جامع آبیاری پنبه در وبسایت ما موجود هست که مطالعه آن اطلاعات مفیدی را در این زمینه در اختیارتان قرار می‌دهد.

سلام وقت بخیر. مطالعه مقاله تعداد و فاصله قطره چکان ها در آبیاری قطره ای اطلاعات مفیدی را در این زمینه در اختیارتان قرار خواهد داد.

تایمر آبیاری ممکن است دارای تعداد یک یا دو خروجی باشد. قیمت تایمر ها با توجه به برند و کیفیت تایمر و تعداد خروجی ها و سایر ویژگی های تایمر متفاوت است. تایمر آبیاری نسبت به کنترلر آبیاری هوشمند دارای قیمت پایین تری می باشد از این رو برای مصارف خانگی بسیار پر کاربرد و پرطرفدار می باشد.

Report this wiki page