پنکه

Wiki Article

خیلی از شما مخاطبین گرامی پاسخ این سوال را که کولر آبی چیست و چگونه کار می کند، دانسته و احتمالا هر سال در شروع فصل گرما تلاش کرده اید تا به تنهایی آن را راه اندازی کنید. برای توضیح بیشتر باید گفت که در این وسیله سرمایشی ابتدا آب توسط پمپ و ناودان ها به بالای پوشال ها هدایت شده و آنها را خیس نگه می دارد.

اما همچنان برخی معتقد هستند که کولر گازی از مصرف برق نسبتاً بالایی برخوردار است.

کمپرسورها از متداول‌ترین و رایج‌ترین دستگاه‌هایی می‌باشند که امروزه در بسیاری از صنایع از جمله در کولر گازی و یخچال و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. کمپرسورهای به کار رفته در سیستم‌های تهویه به سه دسته تقسیم می‌شوند:

برای جریان ملایم به فضای اطراف مورد استفاده قرار می گیرند به این نکته دقت داشته باشید که هرقدر پره پنکه کوچکتر باشد باد ملایمتری را تجربه خواهید کرد.

به جهت ایجاد اتصالات مطمئن وعایق از بدنه به کولر آبی از جعبه ترمینال استفاده می شود. ارتباط الکتروموتور فن، واترپمپ و خازن از طریق جعبه تقسیم یا ترمینال به کابل چهاررشته ای کولرآبی صورت میگیرد.

نستلن به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، روش های پرداخت متنوع، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود.

تجهیزات کنترل و ایمنی شیرهای کنترل و ایمنی شیر برقی سلونوئیدی

جدول زیر برآورد تقریبی ظرفیت کولر گازی نسبت به متراژ محیط در هوای معتدل را نشان می دهد.

در هنگام انتخاب کولر گازی اسپلیت صرف نظر از نوع برند کولر انتخابی باید علاوه بر متراژ محل و ظرفیت کولر پنکه مورد نیاز، به فاصله (افقی و عمودی) بین پنل داخلی که در اتاق یا سالن شما قرار می‌گیرد با یونیت بیرونی (کندانسور) توجه داشته باشید.

باز کن اطلاعات شرکت حوزه تجاری هویت برند موقعیت‌های شغلی روابط سرمایه‌گذاری اتاق خبر اصول اخلاقی طراحی سامسونگ پایداری

قسمت پره‌های این پنکه با سه مدل پایه قابل تعویض هستند به طوری که هم می‌توان آن را روی دیوار نصب کرد هم به صورت رومیزی از آن استفاده کرد و هم روی زمین و به شکل ایستاده با پایه بلند.

پنکه را متناسب با فضای خود تهیه کنید. اگر فضای شما کم است و جا برای یک وسیله دیگر ندارد می‌توانید از پنکه‌های رومیزی یا دیواری استفاده کرده و نگران جابه‌جایی وسایل برای گنجاندن یک دستگاه دیگر نباشید.

امیدواریم با مطالب ذکر شده شما را در خرید پنکه مناسب یاری کرده باشیم. [/show_more]

امروزه پنکه های پرتابل رومیزی و ایستاده بیشترین استفاده را در بین عموم دارند.

Report this wiki page